Vill du synas här? Kontakta info@blogbiz.se

Tips på hur man städar kliniskt rent

Det finns massor av teknik du kan ta till dig av för att göra det så rent som möjligt på jobbet eller hemma. Nedan ger jag tips på hur man städar kliniskt rent.

Själv jobbade jag tillfälligt på en pop up butik som sålde teböcker och då behövde jag verkligen dessa goda råd. I stället för en pop up butik så borde man köpa en fastighet i centrala delen av den stad man bor i. Sedan ska man göra en del till lager, en del till bostad, en del till butik och sist men inte minst en del till kontor så klart. Då har man allt under samma paraply.

Det tog mig ca 2.5 timmar att göra det så rent som möjligt och nu äntligen är det städat och rent.

  1. Jag tog och la in alla teböcker i ordning i olika svarta soppåsar
  2. Diskade undan alla tekannor och tekoppar samt torkade dem. Sedan även packa in dem tillbaka i sina samtliga kartonger
  3. Packa i väg allt till bilen
  4. Åka i väg till vårt kontor och lämna våra produkter.

Efter att ha gjort allt tänkte jag gud så bekvämt det hade varit att anlita städbolaget. Där erbjuder de städhjälp både privat och för företag. För ska du köpa en ny lägenhet genom mäklararvode bostadsrätt så behöver du planera noga långt förväg. Du vill väl att det ska fint i din nya lägenhet.

Varför ska man anlita mäklare?

En mäklare ger dig tips på hur du ska möblera så att bilderna blir säljande. För mäklaren ska hjälpa dig att sälja det hus du har och köpa nytt. Mäklaren hjälper dig också med en viss typ av regler då de ofta är utbildade och kan mycket kring sina områden dvs hus och hem. De vet helt enkelt vad som gäller och vad man bör tänka på både när man säljer bostad och när man köper bostad.

 

Lämna ett svar

Till startsidan